بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


امیر قلعه‌نویی: می‌خواستم مجیدی در زمان من خداحافظی کند

لیگ برتر دوره  ایرانهشتم ( استقلال 1 - پیکان 1 ) 10/12/1387

امیر قلعه نویی در مورد خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال نیز گفت: ایشان برای باشگاه استقلال زحمات زیادی کشیده است. با این حال به خاطر داشته باشید زمانی که جوانتر بود در زمان برانکو هم به تیم ملی دعوت نمی شد اما من مجیدی را دعوت کردم و ابتدای این فصل هم از آقای فتح الله زاده خواستم به وی بگوید اگر می خواهد برای استقلال بازی کند به محل تمرینات بیاید.
وی افزود: خود من ابتدای فصل پیشنهاد دادم اگر مجیدی قصد دارد از فوتبال خداحافظی کند بیاید در استقلال بازی کند. بازیکنان دیگری هم در زمان من از فوتبال خداحافظی کرده اند. دوستم داشتم مجیدی هم در زمان من از دنیای فوتبال خداحافظی کند اما این اتفاق نیفتاد. با این حال این آمادگی را داریم که برای فرهاد مجیدی بازی خداحافظی بگذاریم. همانطور که باشگاه باید برای بازیکنان بزرگ دیگر این تیم بازی خداحافظی بگذارد.
سرمربی پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد اختلافات مالی اش با این باشگاه گفت: آقای جعفری گفته است می خواهد برخی مسائل را بیان کند. من از ایشان می خواهم هر حرف ناگفته ای دارد بگوید. من حدود 300 میلیون تومان از این باشگاه طلبکارم و مستنداتش هم موجود است. سوال من این است که چرا این آقایان برای مربیان خارجی پول دارند و تا سنت آخر طلب شان را می دهند اما برای مربیان ایرانی پول ندارند!
امیر قلعه نویی در پایان گفتگویش با خبرنگاران که بخش عمده ای از آن به ارائه توضیحاتی در مورد طلبش از باشگاه تراکتورسازی اختصاص داشت، از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال خواست با تلاش بیشتر مشکلات مالی این تیم را حل کنند تا بازیکنان با خیال آسوده تری به فوتبال بپردازند.

همچنین سرمربی استقلال اجاره‌نامه ملکی که در تبریز در آن سکونت داشته است را مقابل دوربین های خبرنگاران قرار داد،که در این اجاره نامه نوشته شده مبلغ 50 میلیون تومان از حساب امیر قلعه‌نویی کسر و بابت اجاره محل سکونت به صاحبخانه پرداخت شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 8 / 7 / 1391برچسب:تمرینات,کادرفنی استقلال,مشکلات مالی,بازی خداحافظی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com